Heart Chat Bubble

There it is


Kommentarer
Postat av: Camilla Lindgren

Vad kul med en ny tattuering. Och den var jätte fin. Barnens namn kan man ju bära med stolthet :)

Svar: tack, ja fast den blev lite mindre än vad jag hade tänkt mig.Men ska bygga på den längre fram tror jag, blev så sjukt sugen på mer tatueringar nu ^^
memoriesliveforever

2012-11-20 @ 23:25:02
URL: http://clpicture.blogg.se/
Postat av: Camilla Lindgren

Man vill alltid göra fler. Men kanske får du ett till namn att fylla på med i framtiden ;P
Jag skulle vilja bygga på den jag har på armen, har jolins namn med körsbärsblommor och tänkte bygga på uppåt med Leons namn så blir det en ganska stor, typ halvarm. Men det kostar ju pengar :/ Får önska mig i julklapp kanske. Har några ärr också som jag skulle vilja "dölja" en del med hjälp av tattueringen.
Tatto är ju så kul. En intressant konst :) Dom är ju så skickliga de som jobbar med det.

2012-11-21 @ 00:24:25
URL: http://clpicture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback